Plan de comunicare
Rolul OI - ADRBI in privinta informarii si promovarii este de a
comunica mesaje la nivel regional si local, in mod planificat,
transparent catre toti cetatenii. In acest scop, pe 26 ianuarie
2006, AM a delegat o parte din atributiile sale legate de informare
si publicitate catre OI prin "Acordul cadrul privind implementarea
Programului Operational Regional 2007- 2013 in Romania".
Principiile aplicate in desfasurarea activitatilor de comunicare
:
- Transparenta - capacitatea de a furniza in timp optim informatia
obiectiva si corecta privind activitatile OI ADRBI si care sa
permita audientelor formarea si formulare unui punct de vedere
asupra lor, eventual influentarea anumitor decizii care privesc
comunitatile.
- Constanta - capacitatea de a furniza in mod constant informatii
utile grupurilor tinta in scopul fidelizarii acestora.
- Flexibilitate - capacitatea de a ne adapta rapid la semnalele
venite din mediul extern;
- Eficienta - utilizarea optima a resurselor in vederea atingerii
impactului maxim.
- Unitate - oferirea unui mesaj coerent, pe "o singura
voce".
In cazul informarii asupra fondurilor UE, in plus fata de
cresterea gradului de constientizare asupra disponibilitatii
fondurilor prin Regio, activitatile de comunicare au ca scop si
stabilirea unui nivel de incredere intre institutiile care
gestioneaza programe si fonduri europene si publicurile acestora -
fie publicuri tinta, fie publicul larg, care sa genereze un dialog
deschis, constructiv, care sa duca la atingerea unui al doilea
scop: crearea premiselor si a cadrului optim pentru dezvoltare,
prin refacerea constiintei comunitare si schimbarea viziunii
oamenilor asupra propriei existente.