Calatoria Regio continua si in 2014-2020!
Studiile de evaluare a activitatilor de comunicare care au fost
derulate din 2007 si pana in 2014, cu confirmat prin rezultatele
obtinute, faptul ca Programul Operational Regional este unul dintre
programele care s-a derulat cel mai bine obtinute la nivel national
si regional, iar cei intrebati au demonstrat un grad ridicat de
informare si interes in privinta programului. Rolul ADR-urilor in
calitatea comunicarii si profesionalismul expertilor de comunicare
au fost cateva puncte tari evidentiate de catre studiile de
evaluare realizate la nivel national. In acelasi timp, a fost
subliniata si necesitatea utilizarii unui limbaj mai putin tehnic,
o insuficienta prezenta pe retelele de socializare si solicitarea
celor chestionati de a fi organizate mai multe sesiuni de informare
si vizite la proiecte.
Pastrarea brandului REGIO ca si element de continuitate pentru
perioada 2014-2020 a fost un punct asupra caruia toata lumea a fost
de acord, fiind deja un nume recunoscut, atat datorita campaniilor
media, cat si datorita vizibilitatii pe drumurile si strazile
modernizate, pe masinile SMURD, pe echipamentele din scoli, din
centrele sociale modernizate, din statiunile turistice si cetatile
istorice restaurate.
Pentru perioada 2014-2020 expertii in comunicare au stabilit ca
obiective de comunicare cresterea gradului de informare in privinta
oportunitatilor noi de comunicare, a criteriilor de eligibilitate,
a cheltuielilor decontate prin program, dar si cresterea
vizibilitatii si increderii in programul Regio, asigurarea unei si
mai bune transparente a utilizarii si alocarii de fonduri
nerambursabile prin Programul Operational Regional.