Calatoria Regio continua si in 2014-2020! - Regio Bucuresti Ilfov

Proiecte

Calatoria Regio continua si in 2014-2020!

Timp de trei zile la Brasov, expertii in comunicare din cele 8 Agentii pentru Dezvoltare Regionala si din Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice s-au intalnit pentru a stabili ce a fost bine in perioada 2007-2013 si ce trebuie sa fie imbunatatit in comunicarea cu viitorii beneficiari de fonduri Regio pentru perioada 2014-2020. Strategia si prioritatile de comunicare pentru viitorul Program Operational Regional, continuarea campaniilor de comunicare media, mai multe evenimente, discutii directe cu beneficiarii, dar si utilizarea social media pentru a anunta mereu prioritatile de finantare nerambursabila au fost analizate de cei prezenti.

Studiile de evaluare a activitatilor de comunicare care au fost derulate din 2007 si pana in 2014, cu confirmat prin rezultatele obtinute, faptul ca Programul Operational Regional este unul dintre programele care s-a derulat cel mai bine obtinute la nivel national si regional, iar cei intrebati au demonstrat un grad ridicat de informare si interes in privinta programului. Rolul ADR-urilor in calitatea comunicarii si profesionalismul expertilor de comunicare au fost cateva puncte tari evidentiate de catre studiile de evaluare realizate la nivel national. In acelasi timp, a fost subliniata si necesitatea utilizarii unui limbaj mai putin tehnic, o insuficienta prezenta pe retelele de socializare si solicitarea celor chestionati de a fi organizate mai multe sesiuni de informare si vizite la proiecte.

Pastrarea brandului REGIO ca si element de continuitate pentru perioada 2014-2020 a fost un punct asupra caruia toata lumea a fost de acord, fiind deja un nume recunoscut, atat datorita campaniilor media, cat si datorita vizibilitatii pe drumurile si strazile modernizate, pe masinile SMURD, pe echipamentele din scoli, din centrele sociale modernizate, din statiunile turistice si cetatile istorice restaurate.

Pentru perioada 2014-2020 expertii in comunicare au stabilit ca obiective de comunicare cresterea gradului de informare in privinta oportunitatilor noi de comunicare, a criteriilor de eligibilitate, a cheltuielilor decontate prin program, dar si cresterea vizibilitatii si increderii in programul Regio, asigurarea unei si mai bune transparente a utilizarii si alocarii de fonduri nerambursabile prin Programul Operational Regional.

 

Sursa

Rezultate studiu de evaluare